søndag den 7. september 2014

What's in my bag?

What's in my bag?

Kender I det at nogle ting SKAL man bare have med i sin taske? Sådan har jeg det i hvert fald!
Jeg har altid min pung med, med penge og massere af kort i selvfølgelig. Min mobil, er et must. Jeg går ingen steder uden den, hæh. Jeg har næsten altid mindst en ekstra hårelastik og nogle hårspænder med mig, for en sikkerheds skyld. Læbepomade, deodorant, piller(panodiler), lommetørklæde og bind er også nogle af de ting jeg altid har i min taske. Jeg har også altid en kuglepen med mig, ikke fordi jeg får meget brug for den, men altså.. Jeg har også altid enten en pakke tyggegummi eller pastiller eller noget lign. i min taske, og selvfølgelig også en flaske vand! Og sidst men ikke mindst mine høretelefoner og nøgler. Ærligtalt er det ikke hver gang jeg har mine nøgler i min taske, hæh. Men mine høretelefoner har jeg næsten altid med, for dem kan jeg ikke gå uden.
Hvad har I altid med i jeres tasker? Har I det som mig, og ikke kan gå udenfor uden jeres mobil?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar