torsdag den 18. september 2014

All wisches in white

Billede 1, kan findes her // Billede 2 kan findes her // Billede 3 kan findes her // Billede 4 kan findes her

Jeg har efter hånden længe gået rundt og kigget på noget tøj, især de hvide Nike Air Force, som faktisk er ret gamle efterhånden, haha. Udover den har jeg også længe kigget på den hvide/beige blazer. Jeg har virklig overvejet at købe den men så fik jeg aldrig gjort det, desværre.
De andre to ting fandt jeg på nettet og jeg synes de er helt vildt lækre. Den ene ser super dejlig ud til de kolde vinterdage, hvor den anden vil være super lækker med en blazer ud over. Arrh, jeg ville i det hele taget bare blive rigtig glad hvis jeg fik købt de her ting.
Hvad synes I om disse sager?

2 kommentarer:

  1. Fede ting, blazeren er sååå lækker!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årrh, den er jeg også helt vild med! Helt klart et "must have". :-)

      Slet