torsdag den 28. august 2014

Acne Studios

Acne Studios
Dette indlæg er sponsoreret af Trendsales.dk

I et godt stykke tid, har jeg hørt meget om tøj - og ting og sager fra Acne Studios. Jeg synes selv at de har rigtigt flot tøj, tørklæder, sko og jakker på deres hjemmeside. Faktisk er jeg helt vild med mange af Acne Studio's cardigans og tørklæder. Dog kan prisen være lidt for dyr for nogle, inkl. mig selv. Men hvis du som mig går rundt og elsker deres tøj og sko, men ikke har råd til det, så kan du gå ind på Trendsales og tjekke deres udvalg af Acne Studios' tøj og sko.
Jeg er sikker på at du vil kunne finde noget godt derinde.
Jeg er selv helt vild med Acne Studios' tøj og sko, men hvad synes I om det? Er det et mærke I synes om? 

2 kommentarer:

  1. Lækre items, især tørklædet ser super rart ud!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med tørklædet!

      Slet