tirsdag den 30. september 2014

All in denim

All in denim
Dette indlæg er sponsoreret af Trendsales.dk
Jeg er faktisk helt vild med denim! Jeg bruger selv denim stoffet mest som bukser og shorts, men det ser da også mega godt ud som denim jacket, playsuit og skjorte! Jeg vil selv have at der er et stykke denim af gangen, og ikke sådan så det bliver denim over det hele, men man kan jo selv vælge, hæh.
Men hvis du som mig er en denim elsker, så har Trendsales en masse denim tøj lige her.
Hvad synes du om denim tøj? Er du som mig helt vild med det?

4 kommentarer:

  1. Fedt indlæg, elsker denim! Jakken er især super flot :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jeg rigtig glad for at hører, Frederikke! - Årrh den er jeg også helt vild med. :-)

      Slet
  2. Jakken og bukserne er så fine! :)
    Der er en give-away igang på min blog, deltag gerne: http://byjulieagerlund.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig med dig!
      Jeg har kigget forbi, og endda deltaget. ;-)

      Slet