torsdag den 11. september 2014

Plait, plait, plait

Lige her for tiden er jeg simpelthen blevet så vild med fletninger! Man kan jo lave så mange frisure med fletninger. Selv kan jeg kun finde ud af at lave en almindelig fletning, sildebens fletning og en fransk fletning. Men ja, man kan jo lave så mange forskellige frisure med fletninger. Man kan flette alt håret i en fletning, man kan flette en mindre del, og resten af håret kan være løst, man kan flette og lave en knold, man kan lave en hestehale og derefter en fletning eller en fletning ude i siden og derefter en hestehale.. Årrh, der er så mange muligheder og ting og sager man kan lave med fletninger. Jeg er simpelhen en kæmpe fan, hæh.
Hvad synes I om fletninger? Er I, som mig også helt vilde med fletninger? Hvilke slags fletninger kan I lave?

4 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med det krøllede lidt messy flettede look :-)

    - Karoline <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det helt på samme måde Karoline! :-)

      Slet
  2. Synes også fletninger er noget af det fineste!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Fletninger er simpelthen så søde! Tak for din kommentar. :-)

      Slet