onsdag den 12. februar 2014

ONE OF MY NEW INS

Jeg for noget tid købt denne "Pure Active 3 in 1". Jeg har brugt den en enkelt gang, så det lidt svært at vurdere om den er god eller ej. Jeg håber i hvert fald at den er god, men lad os se! Jeg har også købt mange andre nye ting på det seneste, og et af de ting er et par nye sko! I får dem helt klart at se på et af de kommende indlæg! Jeg elsker dem i hvert fald, og håber at I kommer til at kunne lide dem.
Men har I egentlig denne Pure Active 3 in 1? Hvis ja, hvad synes I om den? Desuden hvad er jeres seneste køb?

6 kommentarer:

  1. Har selv den der og synes faktisk den er rigtig god! :)
    Glæder mig til at se dine nye sko. <3

    www.emiliebertil.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Har aldrig prøvet den, men glæder mig da til at se dine nye sko:-))

    SvarSlet
  3. Mit seneste køb var leggings, T-shirt, raybans og armbånd. ^^
    Kig gerne forbi, måske har du lyst til at følges?
    Vonsnef.com

    SvarSlet
  4. Jeg har den selv og syntes min hud bliver så frisk!

    Mit seneste køb var en gratis bluse fra Monki. <3

    Hvis man køber en udsalgs vare, kan man vælge en ting gratis.
    Ret fedt.

    Har du måske lyst til at følges?

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Har kigget på den - vil du evt. lave en anmeldelse?

    Mit sidste køb var Wreck This Journal

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan overveje det. Å ja det kan godt være jeg laver sådan et indlæg. :-)
      - Lækkert!

      Slet