torsdag den 20. februar 2014

LOVE LOVE LOVE ON YOU!

Rimmel BB cream kan købes her / Huen kan købes her / Boyfriend jeans kan købes her / Buksedragten kan købes her / Clinique foundation kan købes her / Skoene kan købes her / Cardiganen kan købes her

Jeg bliver virkelig aldrig træt af nye ting! Jeg har lavet en collage med de ting, som jeg er helt vild med. Jeg ville virkelig være overlykkelig, hvis de ting var mine! 
Hvad synes I om min collage? Hvad synes I om mine ønsker? Kan i lide dem eller er det no go? 

1 kommentar:

  1. I also love all the items you posted, but the sneakers and the cardigan are to die for! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (blog followers), “Google+”, and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    SvarSlet