søndag den 23. februar 2014

MY BABIES!

Her er mine nye sko, som jeg lovede at jeg ville vise jer. Det var egentlig meningen at I kun skulle se et par sko, altså "Adidas" skoene, men i mellemtiden købte jeg også "New Balance" skoene. Så jeg tænkte at I måtte se dem begge! Mine yndlings er selvfølgelig stadig mine Adidas sko.
Jeg havde længe gået rundt og kigget på Adidas skoene, og så kom der en dag, hvor jeg fik muligheden for at købe dem. New Balance skoene var ikke nogen jeg havde kigget på, men det var egentlig lidt tilfældigt, at jeg købte dem. Men dem er jeg da selvfølgelig også rigtig glad for!
Hvilke af disse par sko kan I bedst lide? Er der nogle sko, som I går rundt og overvejer at købe? Hvis ja, hvilke?

11 kommentarer:

  1. Synes de er herrre fede! <3
    - Går selv rundt og lurer lidt på disse to skønlinger:
    http://www.smartgirl.dk/sko/sneakers/sort_adidas-adistar-la-trainer-w-sneakers_221250_4?variantId=4234
    og
    http://www.smartgirl.dk/sko/sneakers/lysebla_nike-air-max-thea-sneakers_226981_25?variantId=25548

    Hælder dog mest til Nike, da jeg har Nike Free nu, hmm.. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow! Dem du vil have er også rigtig fede! Tror at vi har lidt af dem samme skosmag. :-D

      Slet
  2. Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at du synes! Kigger forbi din blog! :-)

      Slet
  3. så lækre nogle sko!

    -Kig gerne forbi min blog, hvor jeg har en SUPER lækker giveaway igang!
    http://stinewinth.blogspot.dk/2014/02/giveaway-time.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Stine! Er glad for at du kan lide dem! :-)

      Slet
  4. Skoende er ikke noget for mig, jeg er mere til Nike sko.

    http://fashionwithcecilie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fair nok. Jeg kan også lide Nike sko. :-)

      Slet
  5. Synes de begge er rigtig fede! Hælder dog mere til adidas, ligesom dig hehe! Kig endelig forbi :-)

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad for at vi har samme mening, hæh. Kigger forbi nu, Heidi! :-)

      Slet