fredag den 17. januar 2014

WISH WISH WISH


Bukserne kan i få her / Sneakers kan fås her / Tørklædet kan fås her / Kjolen kan købes her / Jakken kan købes her / Halskæden kan købes her / Shortsne kan købes her / Løbebukserne kan købes her

For tiden ønsker jeg mig massere af ting og sager, og med nogle af disse ting har jeg lavet en collage. Jeg elsker de helt stramme bukser fra Dr. Denim, og har virkelig brug for et par stramme sorte bukser. Jeg er også helt vild med skoene, da jeg synes at der er noget anderledes ved dem. Jeg ønsker mig helt vildt meget et par sorte løbebukser og jeg har virkelig brug for en sort jakke.. Og resten, ja de er også bare lige for mig!
Hvad synes I om tøjet og collagen? Er der noget bestemt I ønsker jer? Hvis ja, hvad?

12 kommentarer:

  1. Fede sager, jakken er især rigtig lækker :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg er også helt vild med jakken! :-)

      Slet
  2. Virkelig fedt indlæg!
    Skal vi følges, altså blive fast læser hos hinanden? :))
    // valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Jeg vil helst følge andre blogge hvad de er noget for mig, og ikke bare follow for follow. Men du er mere end velkommen til at følge min blog hvis du kan lide den! :-)

      Slet
  3. Oui kunne sagtens bruge alle de items i min gaderobe! Super fin blog du har dig.

    Er netop blevet fast læser af din blog. Håber at du vil gengælde! xxxx
    www.jeunesoul.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er vild med din blog, så du har også fået dig en ny følger. :-)

      Slet
  4. Den jakke er bare super fed!! Synd at den er udsolgt i xs :((
    http://trejdeapril.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den virkelig! Årrh hvor ærgerligt! :-(
      Vi må håbe at de snart får den i din størrelse!

      Slet
  5. Elsker jakken, jeg ønsker mig den virkelig meget - bare i leopard mønster. Haha. Den er virkelig fed, og rå!

    http://justlouisesworld.blogspot.dk/
    http://louisesheart.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker den virkelig også! Leopard mønster? Den har jeg så ikke set, men den er sikkert ligeså fed! :-)

      Slet
  6. Er vild med jakken og halstørklædet! Ønsker mig lige nu et par sorte løbebukser, et par Doc. Martens og DAY tasken. Udover det står en Sony Experia Z meget højt på ønskelisten.

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh! Det er virkelig også nogle lækre ting du ønsker dig!

      Slet