onsdag den 1. januar 2014

Look like: Selena Gomez

Look like: Selena Gomez
(Hvis I klikker på billedet, ville I kunne se linket til hver stykke tøj og smykker af outfittet)

Har I haft en god aften i går? Nu kom vi ind i 2014, og derfor ville jeg også lave et helt nyt indlæg, om noget jeg ikke har gjort før. Nemlig: "Look like..." indlæg. Der vil komme flere af disse indlæg frem over. Men jeg har lavet en polyvore med tøj, smykker og læbestift, der kan gøre at I kan få Selena Gomez' outfit.
Hvad synes I om det?

4 kommentarer:

  1. Rigtig god 'efterligning' :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at få afvide! Mange tak. :-)

      Slet
  2. Fedt at se en look-a-like, der rent faktisk ligner! Rigtig godt lavet :) Elsker især tasken!

    http://kreativpigeblogger.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak! Jeg er også helt vild med tasken. :-)

      Slet