lørdag den 25. januar 2014

Noget du vil vide om mig? - Spørg løs

Jeg synes at, I ved meget lidt om mig som person, også selvom det er noget tid siden jeg begyndte at blogge. Derfor tænkte jeg på, at jeg ville lave en spørgerunde. Hvor I kan stille mig alle de spørgsmål, I har lyst til og jeg vil besvare dem. Så hvis der er noget I vil vide om mig, noget I er nysgerrige om. Så kan I stille spørgsmål ved kommentarfeltet, og jeg vil besvare dem på et nyt indlæg. 
Så ASK ME, hæh. 
♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥

16 kommentarer:

  1. Har da nogle spørgsmål jeg gerne vil stille;
    - Hvad er dine favorit mærker?
    - Har du nogle blogs du vil anbefale?

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvad er din yndlings sange?

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvorfor begyndte du at blogge?
    Har du noget mål med din blog?
    Hvad er din livret?
    Dit yndlings stykke tøj i din garderobe er...?
    Hvordan ser de sko ud, du bruger til hverdag?

    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor længe har du blogget?
    Hvorfor startede du din blog?
    Hvilke fem blogs er dine yndlings?

    kig forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. - Hvad er dit yndlings indlæg at læse/se på andres blogge? Altså f.eks outfit, new in o.s.v.
    - Har du en drøm inde for blogging?
    - Hvad bliver du inspireret af?
    - Hvad er det bedste ved at blogge?
    - Hvilke blog-indlæg kan du bedst lide at lave selv?
    - Hvem er dit stil-ikon?
    - Hvordan vil du beskrive din stil?

    Kig gerne forbi - Har en giveaway kørende lige fortiden ;-)
    www.blogbysine.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor gammel er du?
    Hvad er dit ynglings musik/kunstner?
    Hvorfor valgte du at lave en blog?
    Hvad kan du lide ved at blogge?

    Tjek gerne bloggen: http://ceciliegriffin.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Kan du lide dyr?
    Har du nogle kæledyr? hvis ja, hvad?
    Ynglings livret?
    Hvad er din ynglings farve?

    SvarSlet
  8. Hvem er din yndlingsblogger?

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Livret?:-)

    sarasofieja.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Hvis du var et dyrt, hvilket dyr var du så og hvorfor?

    //Hellofreakness.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Jeg kan se, at du har blogget på denne blog siden april, 2009. Jeg ved personligt, at jeg har udviklet mig meget i mit år på min blog. Hvordan synes du selv, at du har udviklet dig, igennem din rejse i blogland?

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 2013, mener jeg selvfølgelig. Ved ikke lige, hvor 2009 kom fra - spørgsmålet er det samme ;-)

      Slet
  12. Hvorfor valgte du at starte en blog?

    SvarSlet
  13. Er der noget som skræmmer dig utroligt meget?
    Hvad elsker du allermest ved at blogge?
    Har du en favoritting at blogge om?

    KH, http://pocketinspiration.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. Hvilke kunstnere hører du for tiden?
    Hvor gammel er du?
    Hvordan ser dine drømme sko ud?
    Hvad kunne du godt tænke dig at arbejde med/som?

    SvarSlet
  15. Hvad er det allerbedste, som du ved?
    Hvilken neglelak er din ynglings?
    Har du noget, som bringer uheld for dig?
    Har du en ting, der bringer dig held?

    http://hendedendejliges.blogspot.dk/

    SvarSlet