torsdag den 23. oktober 2014

We Heart It - Inspiration

Jeg har for nyligt sat et DIY projekt igang, hæh. Jeg har efterhånden set mange bloggere, der har lavet billede collager. Jeg har fået inspiration, og vil derfor prøve at lave min egen billede "collage" i mit værelse med nogle "We Heart It" billeder. De overstående billeder er egentlig en lille del, af de billeder jeg har tænkt mig at sætte op på mit værelse.
Har I også en billede collage på jeres værelse? Hvis ja, har I så mange billeder, eller er det med få billeder? Desuden, hvad synes I om min collage?

2 kommentarer:

  1. Jeg har købt sådan nogle store 'plader' fra IKEA, hvor jeg har sat udklip fra magasiner op. Jeg elsker den møde billeder kan give inspiration på, og den måde de kan påvirke dit humør på:-)

    -Ville ønske jeg kunne tage sådan nogle flotte og inspirerende billeder!

    http://www.karolinehaugaard.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor lyder det fedt! Jeg elsker virkelig også billeder, de giver så meget inspiration!

      Slet