torsdag den 30. oktober 2014

H&M Inspiration

H&M Inspiration
Dette indlæg er sponsoreret af Trendsales
Jeg har for nyligt gjort noget nyt, som jeg aldrig rigtigt har gjort før.. Ja, jeg har nemlig bestilt tøj fra nettet, hæh. Jeg plejer aldrig at bestille tøj fra nettet. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, men jeg har bare ikke gjort det. Måske fordi jeg er en del kræsen når det gælder tøj, og fordi jeg bare har været "bange" for at bestille en forkert størrelse? Men ja, her for nogle dage siden bestilte jeg tøj fra H&M  - En anden ide kunne dog være, at købe H&M tøj på Trendsales!
Kan I som mig rigtig godt lide H&M's tøj, men synes at noget af det, er lidt for dyrt eller leder I bare efter noget, der ikke længere er tilgængelig i butikkerne? Så kan I prøve at se om der er noget H&M tøj på Trendsales som I kan lide, lige her.
Hvad synes I om H&M's tøj? Er det en butik I køber tøj fra? 

6 kommentarer:

  1. Elsker H&M's tøj - de laver så mange fine ting :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  2. Har det helt på samme måde, Sanne! :-)

    SvarSlet
  3. Noget af en inspibombe, ærgerligt at man ingen penge har :'(((

    knus
    mindtravelers.org

    SvarSlet
    Svar
    1. Har det helt på samme måde, Emilie. Men man må jo bare vente til man lige har lidt flere penge. ;-)

      Slet
  4. H&M laver jo tøj, så der nærmest er noget til en hver smag. Det er nice!
    Og jeg er selv storforbruger af Trendsales ;) Det er simpelthen en genial side.
    Lækker blog du har dig her for resten :)

    Knus
    clumsysilhouette.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Jeg elsker bare H&M, der er jo noget til alle. :-)
      - Jeg takker og bukker, mange gange. Det gør mig utrolig glad!

      Slet