lørdag den 26. april 2014

Vidundermidlet Kløver vaseline

Jeg har endelig fået købt den meget populære gule Kløver vaseline. Jeg havde hørt og læst rigtig meget om den, og så tænkte jeg bare "hvorfor ikke eje den?". Det siges at Kløver vaseline udover brugen til læder, brandsår og tør hud, også kan bruges til mange andre ting. F.eks. tørre læber, tørre albuer, øjenvipper, gnavesår mellem lårene, kedelige hårspidser, som makeupfjerner, til at få bløde føder og til mange andre ting. Jeg har ikke indtil videre fået brugt særlig meget af min vaseline, men det skal nok komme, hæh.
Ejer I også en af de meget populære Kløver vaseline? Hvis ja hvad bruger I den så til?

2 kommentarer:

  1. Ejer den også selv, og er super glad for den!
    Putter det på øjenvipperne inden jeg skal i seng, har hørt at det skulle hjælpe på at forlænge dem og gøre så de ikke så let falder af ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har godt hørt at man kan e den til sine øjenvipper. Jeg har prøvet det, og skal klart blive ved med det. :-)

      Slet