torsdag den 11. juli 2013

Små men betydningsfulde tatoveringer

Jeg er helt vilde med små men betydningsfulde tatoveringer. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at få lavet en, når jeg en bliver ældre, men ved ikke rigtigt om jeg nogensinde får 100 % modet og lysten til det. For man kan jo fortryde det, og så er det ikke lige så let at få den væk igen og så er der nogle dårlige ting ved at få lavet tatoveringer.
Men altså, jeg er nok mest til små tatoveringer som så har en mening/betydning bag sig. Jeg har lige lavet en collage med nogle af de tatoveringer som jeg synes er flotte.
Hvad synes I om tatoveringer? Kunne I nogensinde finde på at få lavet en eller flere? Eller har I allerede nogen? 

8 kommentarer:

  1. Jeg synes selv, at små tatoveringer er vildt attraktive, men er ikke sikker på om jeg nogenside vil have lavet en.
    Men jeg er specielt lige faldet for den på et af billederne fra collagen. Det er den hvor træet er i nakken. Den er så sød! Det bedste ville være, hvis det så også betød noget specielt :)

    Kys
    http://beyouonlyyouandme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også at den tatovering er super sød! Men jeg har det på samme måde. Hvis man skal få lavet en tatovering, så skal den også have en betydning. :-)

      Slet
  2. Sikke en fin blog! Flotte billeder og overskueligt layout.

    http://bloggingbyvictoria.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind, tusind tak. Det betyder virkelig meget! <3

      Slet
  3. Elsker disse tatoos, da de er så små og simple og (ofte) har meget stor betydning.

    Sentopiabyme.dk

    SvarSlet
  4. Søde tatoveringer. Elsker stortset alle sammen. :) Har selv en i form af fugle silhuetter(som på dit billede), men på siden/ribbenene, og skal have en mere om et par uger i form af et citat :)

    Louise

    http://whitelipskissed.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Håber da også at den har en betydning for dig. :)
      Det lyder til at din tatovering er ret pæn!

      Slet